Monday, October 25, 2010

Täitus 18. eluaasta :)

22. Oktoober

Hmm .. reedel oli siis minu sünnipäev ! Mingit erilist tunnet nüüd küll ei olnud. Ema saatis mulle siia 5 kg eesti komme ja siis koolis olid kõik nii vaimustuses:) Lauldi inglise keeles ja päris numps oli. Peale kooli tulin koju sättima ja riideid vahetama ja siis saime sõpradega linnapeal kokku. Käisime söömas ja istusime niisama erinevates kohtades. Igatahes oli tore :)

Esimene päev täiskasvanuna möödus aga keeruliselt. Tahtsin raha välja võtta pangaautomaadist aga see sõi mu kaardi ära. Esimene hetk oli paanika. Siis helistasin kohe oma eesti emale, et mida teha jne ?! Ema helistas panka ja uuris mis põhjusel nii läks, aga talle öeldi, et kahjuks seaduse alusel ei ole neil õigust talle öelda enam midagi kuna ma olen ju nüüd 18. Ja sealt need jamad algasid:S  Igatahes täna, esmaspäeval, sain oma kaardi tagasi kuigi see oli blokeeritud. Hakkasin siis siit ise oma asju ajama:S Helistasin eestisse panka (37.- minut) ja rääkisin oma asjad ära. Kusagil 10 minutit. Igatahes nüüd saan kaarti kasutada jälle ainult, et pini ei või valesti panna. Kohe kui eksin jään kaardist ilma.


Laupäeva õhtul tähistasime sünnipäeva kodus:) Tulid mõned pere tuttavad külla. Ema ostis mulle hästi ilusa tordi ja küpsiseid-komme:) Siis lauldi ja tehti kingitusi mulle :)

No comments:

Post a Comment