Monday, October 25, 2010

Hmm..Lihtsalt mõned teated siis:)

Hetkel kirjutan siis lihtsalt uusi asju mis meelde tulid :)

Bensiini hind on siin meeletu..nimelt 32 eesti krooni ja ikka on koguaeg siuksed ummikud. Kui autoga sõidame on mul tunne et kõigil sellel 3,7 millionil on auto ja järgmine hetk kui ühistransporti kasutan siis on tunne et nad kõik on seal samas kus mina. Lihtsalt nii ülerahvastatud :D
 Teiseks..natuke imelik, aga bussis on mobiiltelefonide kasutamine keelatud. Sain siin kaks päeva tagasi siukse sõimu bussijuhilt kuna kuulasin oma iphonist muusikat. Nägu oli siuke nagu ta tahaks mulle kallale tulla :S Hiljem uurisin oma perelt, et milles asi oli ? Vastasid, et jah see on keelatud kuna see segab seda stop nupu süsteemi vmi. Kuna see on a la nagu wifi. Ma ei tea ,,keeruline. Igatahes tundub see mulle totaalne jamps.

No comments:

Post a Comment