Wednesday, September 29, 2010

20.September - Esimene koolipäev !

Esimesel koolipäeval hakkas kool kell 9.00 ja alustuseks me laulsime hümni ja koolilaulu. Ning hiljem selgus, et me laulame neid igal esmaspäeval enne tunde ja igal reedel peale tunde.
Koolipäev hakkab tavalisel ka kell 9.00 ja tunnid kestavad 40 minutit :P Ja nagu ma varem siis mainisin on koolis kohustuslik kanda koolivormi. Alguses öeldi küll, et juuksed peavad kinni olema, aga paljud kannavad lahti ja keegi ei ütle midagi.
Iga päev on 8 tundi :S Ja koolipäevad on suht pikad. Kuna lõuna on juba tund aega. Praegu kasutan koolibussi ja ma jõuan koju alles 17.30.
Koolis on mobiiltelefonid keelatud. Kui õpetajad peaksid nägema siis jääd sellest ilma ja vanemad peavad tulema sellele järgi. Või siis iga hommik viima selle koridori sekretäri kätte ja peale tunde ära võtma. Ja nad korraldavad ka kottide läbiotsimisi siin. Nii, et ..suht veider.
Nii,,nüüd räägiks natuke hindadest. Hinnad on ligikaudsed ja eesti kroonides. Ja kõike seda ei ola võimalik maksta kuu kaupa . Kõik korraga.

Kooliaasta : 100 000
Söök ( terve aasta ) : 18 000
Koolibuss (terve aasta ) : 20 000
Koolivorm : 4000
Õpikud : 2500

Hetkel mulle ei jõua kohale kust need vanemad nii palju raha võtavad ainult haridusele. Igatahes minul on kooliaasta jaoks stipendium, aga ülejäänud pean ise maksma. Koolis ma ei söö kuna paljud toidud ei maitse mulle ja palju odavam on ise kaasa võtta.
Minu klassis on veel üks vahetusõpilane Itaaliast, aga mingi teise organisatsiooniga. Hm ,,vanused on ka siin kuidagi imelikult...11. klassis on kõik 1994 sündinud ja 12. klassis kõik 1993. Eestis olin alati kõige noorem. Nüüd siin peaagu kõige vanem õpilastest. Ja ma sain veel valida koolis kas ma olen FEN klassis või TM.
FEN klass õpib palju matemaatikat, keemiat, füüsikat ja bioloogiat. TM klass õpib küll matat, aga meil ei ole füüsikat, keemiat ega biloogiat. Ma valisin TM.

pÄIKEST :)

No comments:

Post a Comment